onsdag 16. mai 2012

tRuse pOst

På selveste 16 mai har jeg fått fin fin pakke i posten fra selveste utlandet. Nærmere bestemt Belgia, og fra fineste Carina Christensen.
Viser seg nemlig at hun er en xpert på gode truser, og så forbarmet hun seg over meg i min fortvilelse.
Følte at det var tid for truse forandring, men ikke like lett å finne noen ultra bultra gode.
I Belgia derimot, så har de et godt merke som heter Hunkemoller.
Og det skal være solide saker!! Og flotte saker!!
Så på 17 mai så skal disse nye trusene prøves under bunaden. 
Så får vi se om Carina er den xperten hun utgir seg for....hihi...
Jeg gleder meg ihvertfall til å få prøvd dem ut, og til 17 mai selfølgelig...   fortsettelse følger...

Ha en strålende dag alle sammen....


















Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar