onsdag 25. mai 2011

bRylluPsfeBer...

Siden jeg er godt gift på tredje året så er det ingen stor bryllupsfeber her i huset. Men det er jo er jo mange andre gifteklare rundt omkring, og jeg føler jeg vet godt hvordan de har det i disse dager.
Det er så utrolig mange ting som skal på plass, og så mange avgjørelser som skal taes.
Og så er det jo mennene som skal settes igang også, for det er vel ikke så mange av dem som yrer etter å ta fatt på bryllups planleggingen. 
Jeg synes det var helt supert stort sett, og ville bare at han skulle være klar den store dagen. 
Har aldri vært den store bryllups drømmeren, men når han først fridde så var jeg veldig klar på hvordan jeg ville det skulle være (etter å ha å svart etter innbydende JA selfølgelig).
Og slik ble det også føler jeg....
Kunne kanskje ikke vært så raus med rødvinen slik at talen min ble så laaaaaaaang (sitat: Trond i snart 3 år nå), men ellers er jeg stoor fornøyd med kjærleiks dagen vår!!!!!
For den var så full av looooooove!!!! Og vi hadde bare øyne for hverandre.....det var helt MAGISK.
Og det føler jeg bare har vart og vart og vart....

Uansett, jeg kjøpte brudekjolen min hos Leila Hafzi.
En helt fantastisk klesdesigner her fra NOrge.
Hun er bare helt diggbar!!!
Sjekk ut nettsiden hennes her:



Her er det ultra flotte kjoler for enhver anledning.
Så skal man gifte seg eller være gjest eller bare i et kjekt selskap så kan man finne noe her..

Alt av blomster bestilte jeg med ei som heter Elisabeth Heiervang Eikrem her i Ålesund. Hun kan spores opp på Blomstergården As.
Jeg er jo så glad i Peoner + vi plukket mange fine Lupiner selv.
Ble en herlig miks ihvertfall...

Selskapet hadde vi på Seilerhytta her i Ålesund. 
Leide en båt til å frakte alle frem og tilbake.
Vi hadde også vielsen der. Og den var det Humanetisk Forbund som sto for. En super flott og personlig seremoni.
Så godt å få være med å komponere en slik vielse sammen.
Ble noen xtra fine ord sagt da ja...


Sender med noen bilder fra mitt MAGISKE bryllup:


Her er jeg og den kjekke pappaen min 

lykkelig....sjekk ut den flotte søstra mi og oppsatsene i bakgrunn

madly in love
så var mamma og pappa gift


verdens fineste og beste bryllupskake......egen designet.... men ikke selvlaget



Så får vi se når vi skal fornye løftene våre...
Begynner vel kanskje å bli påtide..
Og da kan det jo fort bli en ny slående vakker kjole fra Leila Hafzi..


Let the love flow



Nb! Har ikke lagt inn bilder av gjestene våre siden jeg ikke vet om de ville ha syntes det var ok, og jeg orker ikke ringe rundt til alle. Så det er ikke bare for at jeg er en selvdigger.....

1 kommentar: