lørdag 21. mai 2011

hOneY hAr bUrsdAg





Gratulerer med dagen,Pappa!!!


HURRA HURRA HURRA
I dag har fine Trond bursdag, og da skal det feires. Han er nok ikke den som digger mest bursdagsfeiringer, men jeg kan nå få slå til med en nydelig kjøpe kake da.... :)
Tradisjon her i huset er frokost på senga til de voksne, og muffins på senga til barna. Og så får bursdagsbarnet soooooooove!!!
Oh my good, det er så altfor lenge til jeg har bursdag... 
Var i byen i går og kjøpt bursdagsgaver, og det er søren meg ikke noen enkel affære, så de som sier at menn er så mye enklere enn oss kvinner tar helt feil.
Har jo aldri så mange ønsker å komme med heller!!!
Så jeg måtte nok bare finne frem det kreative og supre i meg...
Så det endte med bok av Lars Monsen (godt tips fra Bengi), Italiensk brent kaffe og noen nydelige sokker. Skulle kanskje ha vært xtra raus og tatt med noen boxer shortser, men var litt crazy i år..
Har uansett bestemt meg for å være den perfekte kona i dag. Han har fått skjønnhets søvnen sin, egg og bacon til frokost (ikke svidde bacon i dag...hurra), har skrytt av det flotte treningstøyet han har på seg (nei, han skal ikke på trening), tatt tilbake alle de gangene jeg har kalt han "SUPERGLEW"....og sånn fortsetter denne flotte dagen for han....!!!
Kan jo ikke klage på denne ungen mannen jeg var så heldig å kapre + at vi har jo bryllupsdag snart, så da gjelder det jo å legge inn noen aksjer...
Har jo tilbudt meg å lage middagen i dag også, men da var han litt tvilende. Argumenterte med at han tross alt synes det var VELDIG kjekt å lage middag....hmmmmm


Uansett: vi er i bursdagsmodus og veldig gjestfrie......









Ha en super flott bursdag, Honey!!!






jeg digger deg!!!!!

2 kommentarer:

  1. Heldig din mann som har en så flott familie rundt seg. Håper dagen ble flott for dere alle.

    SvarSlett
  2. Grattis på födelsedagen Trond!!!! Hoppas den var kanon! =)

    Kram Arnefjords.

    SvarSlett