onsdag 11. mai 2011

mAgnoliA


Det har vært en lang vei å gå for å komme dit jeg er i dag, hagemessig. Det høres sikkert ut som jeg nå har en hage det er verdt å beskue. Langt derifra!!!
Her snakker vi ikke rull ut plen og blomsterbed fra hagebøker.
Vi snakker mer om naturtomt med mange stubber og berg, gjengrodde bed, slitne tulipaner som har overlevd med bragd, vilter hekk, epletrær med fine blomster men sure epler, ugress som lever i luksus, tomme og skitne blomsterkrukker, en opposisjonell peon busk som nekter å blomstre.....
Så det er mye å ta tak i kan man si...
Men jeg er godt på vei føler jeg når jeg nå har fått meg en Magnolia busk, og egenhendig plantet den + vannet den med kjærlighet.
For jeg tror at dersom jeg får denne til å bli så vakker som Trond, ja da blir jeg tatt opp i det gode hageselskap ( Cornelia og Siri´s ).
Og der føler jeg det kan være en god plass å være.
Viser dere dermed et bilde av min premie busk, og kommer tilbake med utviklingen av denne..
Wish me luck!!!

Et vakkert syn som skal bare bli vakrere (legg merke til all den flotte løvetannen!)





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar