torsdag 5. mai 2011

bEsteMor








I dag er det 1 år siden bestemoren min døde.
Verdens beste bestemor sådan!!!
Så jeg tenkte at det var dagen for å si noen velvalgte ord om bestemødre. De er jo tross alt super duper viktig for oss enten vi er små, fjortiser, unge og lovende eller hardbarka mødre og fedre selv.
Har utrolig mange gode minner fra alle aldre om besteforeldra mine, og xtra mange om bestemor.
Husker at jeg synes det var super dupert å overnatte der for sengene og sengetøyet til bestemor var bedre enn noe annet. Og det luktet himmelsk synes jeg.
Kan kjenne lukten enda hvis jeg konsentrer meg!
Og så hadde hun så myke hender og kinn, så det var alltid kjekt med en kos..
Og hun lagde verdens beste karbonader!!!!!!!
Følte alltid at jeg var velkommen der, og at vi kunne prate om alt mulig. Godt med en alliert når jeg synes foreldra mine var litt kjipe..
Var til og med lov til å smugrøyke...hihi...
Uansett, bestemødre skal man ta godt vare på.....!!!


Jeg var utrolig glad i min bestemor og savner henne masse!!!!




bestemoren min på verandaen sin....




1 kommentar: