torsdag 27. januar 2011

ukeplan for familien lia fredriksen

Familien Lia Fredriksen har nå fått seg århundrets kuleste (les: i cecilies øyne) ukeplanlegger. 
Selvom bursdager ikke er like stas lengre når man begynner å komme "opp i åra", så er det ganske kjekt når man trenger noe mannen i huset synes er sånn passe altfor dyrt. Da ønsker man seg penger,hiver seg på nettet og bestiller før man rekker å ombestemme seg. Og det gjorde jeg, og nå kan jeg da stå på kjøkkenet å nyte synet av ukeplanen min (eller vår da). Vet at den kommer jo til å være helt fullbooket til tider, og det kan få en til å svette av mindre.
På en måte blir det litt greit å være så bissi bissi når man har en sånn å notere alt på. 
Det Trond må vite er at det er søren meg ikke bare å rable ned en avtale eller to, det må "rables" ned ordentlig. Hvis ikke kan det fort bli retusjert av fruen i huset :)..
Kjøpte planleggeren på www.ukeplan.no og er veldig fornøyd med den. 
Her er noen bilder av den (litt tom for avtaler enda,men men..)



www.ukeplan.no


www.ukeplan.no







2 kommentarer:

  1. Så flott blogg Cecilie:) gøy med opdateringer fra Ålesund:) Har du sjekket bloggen min?
    Håper det blir litt fra hjemmet dere her og:))
    Klem fra 4 i brevik:)

    SvarSlett
  2. Veeery nice!! Fru Fredriksen ;) Dette blir artig å følge med på...selv om jeg blir oppdatert muntlig også. Gleder meg til fortsettelsen....og blei faktisk litt inspirert til å se litt på min egen blogg også...kanskje det er på tide å gjøre litt der?? Vi snakkes

    SvarSlett