onsdag 26. januar 2011

solbriller

Alle som kjenner meg vet at jeg ELSKER solbriller, og at jeg bruker dem 24/7. Vet det irriterer mannen min litt, men det har jeg faktisk sluttet å bry meg om. For det er som avhengighet å regne for min del. Må ha det, bare må ha det!!! Har en tendens til å gjøre både gode og dårlig kjøp,men lærer heller aldri. For det føles godt uansett å kjøpe seg et par...;)
Nå har det vært en kjip periode for min del, for i det været her så hadde jeg nok selv måttet innrømme at det hadde sett corny ut med solbriller...
Så nå ser jeg virkelig frem imot lysere tider...for da kan jeg få brukt mine kjæreste og beste solbrille par fra Bjørn Borg, og så kan jeg begynne å kjøpe meg noen nye par også....ååååå....det skal bli heeeerlig...
Bare gled dere til å se meg komme spankulerende og ultrakul med hotte solbriller på. Da tenker jeg nok dere vil tenke at dere også vil ha dere et par og være like kule!!!
Her er også noen bilder av fam lia fredriksen når vi er ultrakule:


mammas engel kommer til å bli en fantastisk etterfølger



bølla også er nok en god arvtaker...



jeg digger han, og håper han har fått dette inn med morsmelka



meget høygravid, men like blid, for jeg har jo solbriller på...


Mangler jo mannen i huset her, men det ville nok vært en bragd å ha et bilde av han med solbriller ja.
For han digger absolutt ikke det. Og han digger ikke akkurat meg heller når jeg rusler rundt inne eller på butikken med mine ...
Mener nok at jeg ser ut som ei vaskekte diva, og greit det!!! Diva er bra!!


Her er noen som jeg fant på www.interoptik.no.
Kunne tenkt meg alle fire jeg, men blir nok ingen tenker jeg.
Regner det blir å "invistere" i noen billigutgaver, men solbriller er solbriller!!!!


Det er nå ihvertfall lov til å drømme!











































2 kommentarer:

  1. Nå ble jeg glad! Stas at du har fått deg en blogg. Har alltid syntes du har vært inspirerende og stilig.

    Klem kusina di
    http://mariharlagetblogg.blogg.no/

    SvarSlett
  2. Synsam butikkene er preget av et stort utvalg av brilleinnfatninger, brilleglass, kontaktlinser og solbriller. Man vil finne alt innen synshjelpemidler, gode garantiordninger og ikke minst også en sterk faglig kompetanse. Synsam skal være den ledende aktøren innen utvalg av design- og merkevarer for optiker markedet.

    SvarSlett