tirsdag 25. januar 2011

tiL aLLE vi eR gLad i..

Prøver meg på denne trenden med det formål om å oppdatere venner og familie som ikke bor her i nærheten, og som fort kan bli fryktelig lei når jeg i tide og utide skravler altfor lenge på tlf.. Synes bare det er viktig å holde dem oppdatert om "jet-set" livet her i Ålesund. Og så kan de jo få se noen gullegode bilder .. Skal ikke begynne å skryte av meg selv som fotograf, men synes jo selv at jeg har noen flotte snuppunger å ta bilder av, og de vil jeg jo gjerne skryte av... 
Og da begynner jeg bare enkelt for å komme inn i dette ,og for å mimre med et bilde  fra før-bryllup-harmoni (juni 2008)....




hOneYmOOn aNd mE


..og også litt bryllupsdags harmoni..


så lykkelige og nygifte

3 kommentarer:

  1. Kult!! Denne bloggen blir gøy å følge:) klem

    SvarSlett
  2. :-) Enig med Anette! Gleder meg til å følge bloggen din!! Klem fra Camilla

    SvarSlett
  3. "Eg må ha, Eg må ha solbriller på" av Lars Vaular, skulle vært kor dame for han du;-)
    Blei forresten veldig misunnlig på den planleggeren...

    SvarSlett