onsdag 3. oktober 2012

Jeg rir ikke akkurat den dagen jeg saler jeg nei.
Har funnet ut jeg kan ikke bare klage på mannen min og si han er sirup i rumpa, for jeg har nok en anelse selv.
Det har jo blitt høst, skolen har begynt, badet er ferdig for en stund siden, toalettet nede har til og med blitt fornyet, uteblomstene mine har sett bedre dager, brunfargen fra sommerferien har bleknet og jeg har allerede vokst ut av bikinien.
Så ikke vanskelig å skjønne at jeg har hatt mye å blogge om siden sist, men......
Uansett, jeg har nå kommet på at nå skal jeg legge ut noen bilder fra min sommer, fra mitt vakre bad og fra det oppdaterte toalettet nede.
Har liksom ikke så ofte besøk, så da kan jeg heller skryte litt her.
Faktisk har jeg ordnet meg Instagram også, så der legger jeg ut bilder innimellom... Cecilielia er mitt "artist" navn.

Nyt bildene 

Her har vi akkurat kommet på flyplassen i Roma


vakre Sienna






vakreste huset som ventet oss i Bagnoreggio




en liten rundtur i Roma



utsnitt av badet

her er det en drøm å speile seg

i skuffene er alle remedier for å gjøre meg vakrere

litt til håret må man jo ha... jeg elsker boksene fra blafre som jeg alltid kjøper på vakre farmor ingvarda

en herlig do til min sarte diva rumpe

lite, men vakkert!!

dusjen er en diva verdig

det var sol på verandaen og det måtte jeg forevige


herlig bilde fra IKEA på doen nede...

enkelt og greit for ungene

man må alltid ha litt ornings til håret





Det var en fantastisk ferie i Italia med super kjekt reisefølge...
Og Trond er en handyman utenom det vanlige ...
Pluss at jeg ikke er så værst til å fornye doen da.
Så vi slår oss på brystet og soler oss i glansen...

fin fin kveld  .....

2 kommentarer:

  1. nais, dear.
    både feriebildene og badene.
    litt av ei forvandling, kan man si
    og resultatet er vel helt i "Lia F"-stil.
    oooo - tøft artistnavn - hm?
    her er alle negler knekt og fingra fortsatt hovne etter tri heile daga til ende med pakking og flytting.
    nå bor vi fint i kassehauger og drikker av pappkrus mens vi venter på at kjøkkenet skal bli funksjonelt.
    snodig å bo sammen med elektrikere og rørleggere .. :)

    kom gjerne en tur! :)
    og du - siden du klager over for lite besøk - kanskje jeg skal ta opp igjen ideen om en kveldssvipp til Fagerlia?

    SvarSlett
  2. Flotte bilder og et supert bad og toalett. En nydelig familie

    SvarSlett