mandag 31. januar 2011

yOga

I dag har jeg bestemt meg for å hive meg på yoga bølgen.
Begynner på nybegynner kurs i klassisk yoga på Yogaform i sentrum. Jippi!!!
Nå er det bare alle forbredelser før første time som gjenstår.
For "image is everything"..
Man må jo tenke over hva man skal ha på seg. Viktig å se ut som man bare tilfeldig har tatt på seg noe, men det er allikevel nøye gjennomtenkt.  Det må være casual, men allikevel classi..
Kanskje jeg må ta en frisørtime for å få den riktige fiskebensfletta for anledningen også.
Håper de har rosa yoga matter, for jeg føler at det passer meg allerbest.
Lyseblå eller mørkeblå står liksom ikke helt i stil til meg.
Og la deg ikke lure: utstyret utgjør den store forskjellen altså!! 


Så kan det være greit å få seg en kort innføring i den økologiske verden, omgi seg med en aura av chai te, lese litt om India, sminke frem ei rødmende ungpike (dette blir en utfordring) og selfølgelig kunne litt yoga-slang...
For man må jo ha litt klasse selvom man kommer til å fremstå som ei kløne .
Det er jo bare å håpe at det er noen som er verre enn meg, slik at jeg fort kan bli tatt for å være litt erfaren innen gamet.


Har tydeligvis kjøpt meg en Yoga bok som jeg tilfeldigvis kom over her en dag (en rosa sådan, så det var nok mest for at den skulle passe inn i bokhylla), og har da tørrtrent litt på kveldene.
Solhilsen er ikke gresk for meg lengre, for jeg har terpa mye på den. 
Ungene og Trond synes faktisk at jeg er et veldig lovende talent (ingen jugakors å oppspore), så jeg ser virkelig frem imot timen i kveld.
Lot ungene få vise meg litt også, og det ble bra som dere kan se på bildene:

Bengi konser godt...


Bølla ser nå proff ut synes jeg

mens denne utgaven synes det er best med mye søvn

Da er jeg inspirert og klar til i kveld...





6 kommentarer:

  1. Kult!skal teste det på ungane, og spesielt William som sitte rolig i fem sekund :)Spent å høre hvordan det gikk på yoga?

    Mary-Ann

    SvarSlett
  2. Håper yogabogatimen stod til forventningane! KIdsa så jo ut til å ha full kontroll, kul og classy som mora:-)

    Siripiri

    SvarSlett
  3. Hvordan gikk det??

    SvarSlett
  4. Yogaen var en god opplevelse som jeg fint skal følge opp en annen dag

    SvarSlett
  5. Kongebilde av snuppe-mynte

    SvarSlett