fredag 6. mai 2011

fLueN

Er nå tilbake fra min årlige tur over fjellet (ingen kan kalle meg lat akkurat).
Var i lettere rask gange oppover turstien da det skjedde: med Admiral P "Snakke litt" på ipoden, armene svingende (for å løse litt opp) og med åpen munn (tunga ut), så kom det søren meg en svææææær flue susende rett inn i munnen min.
Wæææææææææææææææ.....
Ble selfølgelig lettere hysterisk og så døden i hvitøye.
Godt det ikke var noen andre i nærheten, for da hadde nok diagnosen vært brutal.
Etter mye spetakkel i håp om at den skulle komme seg til H.... ut igjen, så var det bare å komme seg hjem. 
Kanskje stå litt på hode for å lure den ut???
Vel, så langt har ikke noe hjulpet, så jeg sitter nå her enda jeg:


Håper den kommer ut snart for det er litt slitsomt å sitte slik.
Image is everything (les:solbriller på)

3 kommentarer: