fredag 8. juli 2011

fRedags forMiddag

Mine gode naboer har oppfordret til å bli en sinnablogger siden de syntes det er altfor få av dem, og kanskje de syntes jeg ville gjort en god figur!
Men jeg føler liksom ikke at det er helt min greie. Jeg er mer peace and love!!! Føler at jeg vil dele mine gode vibber og all min kjærleik med dere, og så kan eventuell sinne og frustrasjon få utløp på naboer i ny og ne. Da blir jo alle glad!!!!
Kjenner at jeg er litt i villrede om dagen. Hva skal jeg skrive om? Hva er så interessant med meg at folk gidder å lese om det? Skjer jo ikke akkurat så mye revolusjonerende i livet mitt om dagen. Kan jo ikke drive å fiksere artige hendelser og ting. Og det er nok av interiørbloggere som ruler på markedet. 
Så da kom jeg på noe som passer å skrive om i dag. 
Siden jeg nok er litt viden kjent for å være litt av ei motedronning, så tenkte jeg å dele noen av mine favoritt ting med dere. Kjedelig for mine mannlige lesere, men kan jo være et og annet tips til å kjøpe til deres vakre hustruer. Hvem vil vel ikke gå med det samme som fru Lia Fredriksen liksom!
Og det beste er at det er ting "mannen i gata" har råa til!!!
Har ingen planer om å bli en moteblogger altså, men føler at jeg må trå til innimellom med noen gode tips. Plutselig slår jeg til med tips til den urbane mannen....

Her er noen av mine favoritt ting (og da har jeg ikke tatt med solbriller i denne omgang):

bohem kjole fra HM

kjole fra Mango....bare digger den

kjole i min favorittfarge ROSA fra Vero MOda...siste innkjøp her i huset, og er sååå fornøyd

skinnveske i gave fra min svigerinne Anne. Ultra kul!!!

jeg digger nagler og digger denne veska....

fra mannen min i morgengave. kjøpt på Siri her i Ålesund. laget av springbukk

har jo alltid et av barna mine med meg, og da er det greit at de og kjører stil. Denne sekken rocker! Kjøpt på GMax.

kul veske kjøpt på nettet. fra Harry Camping i Stavanger

biker boots fra Bianco, drMartens fra Siri og grå Converse 

Nike sko kjøpt i Danmark nå nylig. Oh my good så kule de er. Sklir liksom avgårde når jeg har dem på meg. Sandaler fra Bianco. Godt brukte!!!

klokke kjøpt i Danmark og skinnreima til å ha nøkkel rundt halsen er fra Frk Frøland her i byen

1 kommentar:

  1. Den boheme kjolen fra H&M er helt sykt fin. Har kikket på den fler ganger. Elsker H&M...

    :) Mye fint

    SvarSlett