onsdag 14. september 2011

ulTra kUL sPortY vEske

ÅÅÅÅÅÅÅ, jeg er har fått pakke fra Japan!!!
Og det er den ultra kule lilla og sporty veska fra Nike.
Den bare rocker...
Er jo så heldig å ha gode kontakter i Japan for tiden, og da frue-kontakten var hjemme i sommer hadde hun den i rosa.
Så da prøvde jeg jo å sirkle litt rundt når hun hadde den med seg. Var jo lov å håpe at hun glemte den, og at jeg aldri hadde sett noen gjenglemt veske.
Hun må nok ha følt disse "stygge" og misunnelige tankene mine på lang avstand, for i går kom faren med den i lilla til meg. 
Hopp og sprett og tjo og hei.....da var det lykke i huset!!!!
Nå må jeg jo bare gå fra Posh-spice til Sporty-spice en periode, for vesken må vises frem...
Og det kommer nok til å være mye misunnelse til å føle og ta på!
Så jeg må nok bare ha øyne i nakken fremover!!






Den er faktisk så kul at den passer perfekt til meg!!!!!


1 kommentar:

  1. Den var skikkelig kul :) Så visst du har tenkt å legge den igjen en plass så si fra på forhånd ;)
    Håper regnet snart slutter sånn at du får sprade mest mulig rundt å vise fram veska ;)

    Vivi

    SvarSlett