fredag 14. oktober 2011

dAgeNs Lia sAng

Yes, da er det fredag!
JEG LIKER FREDAGER...
Og da ikke bare for at det er helg og fri, men for at det er en fantastisk familiekveld i sikte.
Og føler meg alltid in the mood for litt god musikk en fredag.
Nå har jeg funnet en ny sang som jeg synes groooover skikkelig.
Vet at jeg tidligere har anbefalt musikk som har vært såååå yesterday ifølge musikk-kjennere.
Og da har jeg virkelig følt meg såååå lost.....NOT!!
God musikk for meg er god musikk uansett hvilket årstall eller sjanger.
Og siden jeg egentlig er ganske viden kjent for min gode smak, også innen musikk, så er det bare å slå til på denne også....
Det kommer til å grooove skikkelig i huset eller bilen, og fredagen kommer til å bli fullkommen...

Så nyt denne:



Så kan dere sende meg takknemlige tanker, og jeg kan nyte dette:



Herlig når snuppa på 2 år har fått Vannkopper...
Heldigvis kommer bestemor og bestefar på besøk i dag, så da kan mor og far late seg litt innimellom.

God helg alle sammen..

clf


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar