søndag 1. april 2012

iphone i hus

Da har denne velformulerte og sindige kvinne fått seg iPhone 4.
Og det syntes jeg virkelig er noe å blogge hjem om.
Ikke hver dag det skjer slike store hendelser her i huset.
Sist gang var nok når Pynte fikk sin første tann.
Regner med at det må være den ultimate iPhonen også, og føler den kler meg på en måte den overhode ikke har kledd noen jeg har sett.
Greit nok å forstå det, for det er jo ikke gud og hver mann som kler design på sitt beste...
Tenker jeg skal bare legge ut et par bilder jeg, så dere bedre kan forstå:




2 kommentarer:

  1. Hahah jeg ELSKER min iphone!!! Fikk ny 4s av mannen til jul og har vært forelsket siden!!!

    God påske!!!

    SvarSlett
  2. Herlig at du blogger igjen, Cecilie :D
    Sleng ut litt bilder av HJEMMET DITT!!! JEG VIL SE :)

    SvarSlett