onsdag 9. mars 2011

dAgeNs Lia nEttSidE

Jeg er nok en nett-nerd blitt etterhvert.
Blir jo ofte mange kvelder alene når man er gift med en bissi bissi, men rålekker dude.
Da kan en jo ikke bare sitte å se på alle serier på tv, så her kommer da min elskede Mac inn i bilde. Den hjelper meg i ensomheten.
Dumper jo over en hel bråte med nettsider som jeg gjerne skulle lest fra a til å.
En av dem jeg liker godt (selvom den ikke er oppdatert på en stund) er  www.farmor.ingvarda.no






Blir nok xtra bra når du vet at det er super butikk med ultra kjekke folk som jobber der. 
Så ta en tur innom nettsiden ,eller butikken hvis du er i Ålesund.

1 kommentar:

  1. Hei søte! tusen takk for at du skrive så fint om butikken, så d plutsli no! alltid kjekt når du e innom vetdu :)
    No har e oppdatert sida våres, på tide!! no skal e også sette me inn i ditte blogglivet, du e no skikkli godt i gang ser e!
    du får sjekke ut litt nytt no da: farmoringvarda.blogspot.com
    klem t.

    SvarSlett