tirsdag 23. august 2011

bRacLets fra MONO

Da har jeg akkurat vært innom Eli på Siri´s shoes plus more i byen.
Og der hang armebåndene fra MONO å blinket mot meg. Må ha, bare må ha. Så da var det å ta frem de siste monitosene jeg hadde igjen fra helga og kjøpe.
Ble da selfølgelig et rosa (som står for kindness, sensitivity og pleasure) og et orange (som står for party, pleasure og happiness).
Så etter å ha skravlet litt med Eli, så "sklei" jeg ut av butikken og følte at alle bare måtte se på de nye hotte armebånda mine.
Så løp og kjøp, og ta en kaffe med kjekke Eli mens dere er der!!!




Og de passer jo godt med armebåndet jeg kjøpte på FARMOR INGVARDA (Rie Elise Larsen) og rosa armbåndet som er til støtte mot brystkreft...

God tirsdag alle sammen...


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar