lørdag 6. august 2011

FavoRitt sAker

Yes, da er 10 års jubileums dagen over.
Så etter å ha hatt en dag full av kjærleik, forståelse, rosa skyer, hemmelige blikk og rødming, er det tilbake til hverdagen i dag.
Så da er det bare å finne frem mine favoritt saker for å fikse meg litt opp, så kanskje han holder ut 10 år til (minst)!!!

Har blitt en stor fan av Exuviance sine hudpleie produkter og kan anbefale dem på det sterkeste.


Bruker både dag og nattkrem + rensekremen, og funker som bare det.
Har dessverre ingen før og etter bilder, men mitt ord er til å stole på.

Så er jeg en mega mega fan av Dermalogica sin øye og leppekrem.
Den er nyyyyydelig...
Fått øye parti og lepper som ikke kan beskrives, men som bare må sees.
Den heter Dermalogica Multivitamin Power Firm.
Buy it and try it.



Når jeg bruker disse jevnlig så føler jeg at jeg ikke trenger så mye mer skin care, så da er det på med sminken og fine-mina!

Her bytter jeg på å kjøpe Kanebo pudder og Id pudder.
Funker hver gang, dekker alt og ser strålende naturlig ut!!!
Bruker også mascara fra Kanebo. Den heter Kanebo 38C.
Digger den og kommer alltid tilbake til den uansett hva jeg prøver av annen mascara.
Er glad i sotede øyer, så liker godt å bruke Eye Pencil fra MAC (sort da). Da snakker vi SMOKEY EYES!
Resten av sminken jeg bruker blir litt sånn etter humøret og årstid.
Og hvor crazy kul jeg føler meg.
Så hiv dere rundt og prøv noe av dette og se hvor lykkelige dere blir!!!





1 kommentar:

  1. så her var vi hemmeligheten til din ekstraordinære skjønnhet..!?
    id er et must for meg også
    men ellers har jeg vel ikke funnet de perfekte foryngende midlene
    har også en Dermalogica - den heter Age reversal eye complex - men det har ikke gjort noe med kompleksene mine..!

    ellers er det vel på tide å ta opp igjen ideen om en kveldstur innover fjellet.
    med det ikke aller første.
    du er herved advart
    - G

    SvarSlett