mandag 15. august 2011

sMykke meD kjÆrLeik

Vil ikke påstå at jeg er noen utpreget smykke dame.
Er egentlig fornøyd med å ha gifteringen og en smaragdring som jeg fikk i 30 års gave av drømmemannen.
Hm, skal kanskje innrømme at jeg har lyst på diamantøredobber, så jeg lever i håpet om at han Trond får ånden over seg og finner ut at det fortjener jeg så det holder.
Utenom det så blir det å smykke seg etter anledning med det jeg har tilgjengelig.
Men en ting kjøpte jeg etter å ha fått mitt tredje barn og det var et kjede fra www.stampedunderthemoon.com
Så det på bloggen til  den gode feen og måtte bare ha det.
Det er en sølvplate med barnas navn og den enkeltes bursdags krystall hengende på.
Det har jeg på meg hver dag og til enhver anledning.
Trond mener jo at hans navn burde være der og, men han er jo tross alt utbyttbar! Og da kan jo smykke fort bli fullt hvis man skal gravere inn nytt navn for hver gang.....;)
Neida, vurderer å få med navnet hans også etterhvert....( når diamantøredobbene er innkassert!)

Her kan dere se bilder av smykke!
Enjoy...









4 kommentarer:

  1. Kjempefint :) sånn vil e m ha ( andre navn da...)

    Vivi

    SvarSlett
  2. Så fint det var! Hoppas allt är bra med er annars! Hälsa familjen och fortsätt blogga!! Superkul att följa er trots att vi numera bor i grannlandet! :) Puss & kram från fru A ;)

    SvarSlett