tirsdag 5. april 2011

dAgeNs Lia bOk

Jeg eeeelsker å lese bøker!!!
Og innimellom alle husmor og mamma ting som man bare må gjøre, så klarer jeg snike meg til å lese.
Det må bare kalles himmelsk å kunne legge seg til rette med en GOD bok..
Det slår enhver serie, film eller episode av Paradis HOtel...hihi...
Så som den bok kyndige personen som jeg nok kan anse meg for å være, så vil jeg anbefale en bok i ny og ne.
Min favoritt sjanger er Krim, men leser egentlig alt jeg kan komme over til tider.

Dagens bok er : Saras nøkkel av Tatiana de Rosnay


Dette er en helt fantastisk og gripende bok fra 2 verdenskrig. Sara er ei ti år gammel jødisk jente som må låse inn lillebroren sin i et skap når det franske politiet kommer. Resten av familien blir arrestert.........


Bare må leses hvis man liker en god bok på sofaen, på senga, på bussen, i lunsjen, på doen osv....


Her er blir det uten tvil terningkast 




clf

3 kommentarer:

  1. Kjempeflott med bokanbefalinger. Gleder meg til å lese den. Bra med anbefalinger fra en ikke proffesjonell som ser det på et mer folkelig sett. Fortsett med det. Morro

    SvarSlett
  2. Uff, har enda ikke fått lest den. Skal det altså!! Men, kan anbefale Stormenes tid og Kjepenes, begge av Ken Follett. Skikkelig go'bøker du blir hekta på!

    SvarSlett