lørdag 9. april 2011

nEEd fOr sPeed





Syklubben hos meg gikk helt etter planen, og vi hadde en super duper kveld. 
Men syklubbing er nok ikke det eneste jeg driver på med om dagene. Jeg har satt meg mål om å komme i form, for kroppen min er lettere ultra råtten. Og hvem er vel bedre til å bidra med å få en i  bedre form en et lemmen alias Lise Mari.
Sluntre unna er ett fremmed ord, og man  vil liksom bare være flink og grei slik at "treneren" smiler. For det motsatte får meg til å grøsse og skvette!!
Uansett så har hun tatt meg og noen andre flotte kvinner under vingene sine, og gjort det til sin mission at vi skal møte badesesongen med et smil!
Og da må man være streng visstnok, og man må piskes litt xtra.
Så da møter vi pliktoppfyllende opp hver uke med godt mot.




Begynner med basketball (les:gjeeeeesp)!!!
For meg som er vant til håndball, så føler jeg at dette er sporten for de med frykt for nærhet. Er jo søren meg ikke lov til en skit jo. Heldigvis har jeg lært meg at man kan ikke alltid go by the book, så nærkontakt blir det nok av. Må jo kompensere for mangel av styrke, hurtighet, spenst og kondisjon...
Etter det er bare å stålsette seg for heavy styrketrening.
Damene druser på med frivekter og ser ikke ut til å ha noen betenkeligheter med det. 
Så målet mitt må nok være å kunne øke vektene betraktelig.
Bare vent, jeg skal nok komme grusomt tilbake!!!!
I tillegg til at jeg da får litt pes for dårlig med kilo på stangen, så er denne treneren på meg som en hauk: KOM IGJEN NÅ DA, CECILIE!!! HELT NED!! IKKE GI OPP!! FÅ RÆVA I GIR!!!
Ikke min skyld at jeg har selvdisiplin som ei ku da...
Her skal jeg nok også komme grusomt tilbake...
En viktig faktor: JEG TRENGER DESPERAT VOKSENKONTAKT, så jeg trenger jo bare å få være sosial, tulle og tøyse litt.. Det er jo helt nydelig...
At jeg samtidig kan ta på meg litt fancy treningstøy og se sporty ut på avstand er nå bare en bonus...
Vi er jo egentlig en gjeng med super duper kule og spreke jenter som bare har tatt en liten "pause" for å få barn, og nå er vi i siget igjen. Så når Lise Mari er ferdig med oss, så vil det ikke være noen tvil: WE ARE BACK!!!!!


Stå på jenter!!!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar