mandag 18. april 2011

dAgeNs Lia fiLm

Har gledet meg til å anbefale denne filmen, for den er søren meg helt FANTASTISK!!!!
Og siden det er en kjennesgjerning om at smaken min er upåklagelig, så er det jo bare å benke seg foran tv´n med denne filmen.
For de som ikke har sett den da, for jeg har en feeling at jeg er litt seint ute med denne anbefalingen.
Shit au, jeg må bare uansett!!!


HANGOVER er den magiske tittelen på filmen, og for en film!!!
Lo fra jeg satt den på til den var ferdig, og småhumret for meg selv når jeg tenkte på den lenge etterpå.
Jeg er ingen stor fan av å kjøpe dvd´er for å ha dem, for jeg synes det er greit å se filmen bare en gang.
Denne, derimot, vil jeg absolutt ha i min pittelille-mini samling av dvd´r. Uansett hvor stor uvær skya som henger over hode mitt er en dag, så får denne filmen frem solskinnet!!!! Og det er ingen overdrivelse....
Skal ikke si så mye om handling bortsett fra at den foregår i Las Vegas og at det handler om et utdrikningslag av beste sort.
Se den se den se den !!!!!


Terningkast



clf

5 kommentarer:

  1. Den filmen är grym!!! Det kommer en uppföljare nu också..=) snart kan man sätta på The Hangover 2=). Om du gillar denna humor kan jag varmt rekomendera HALL PASS, den är helt sjukt kul. Med Owen WIlson =).

    Kram

    SvarSlett
  2. Heia Cecilie! Ja - enig kanon morsom film! Sett den to ganger! Også må jeg si du har en artig blogg! følger med vettø..

    Hilsen Christel

    SvarSlett
  3. Hehe... Husker godt vi så denne ja! Det var andre gang jeg så den, og har sett den enda en gang etterpå. Fantastisk! Også skal det komme Hangover 2 ??? Hallelujah!!!!

    SvarSlett
  4. Filmen er kanonbra. Skal kjøpe den fortere enn svint. Klem fra besta.

    SvarSlett
  5. Haha! Jeg så denne filmen i går faktisk! For første gang! Jeg er max sær når det gjelder filmer. I hvert fall klassiske teenage movies fra USA. Men Hangover var faktisk ganske morsom!

    SvarSlett