fredag 24. juni 2011

bLoggiNg fRa tRaPPeN

Tar meg en pause fra ferie modus!! Eller dvs fra rydding og vasking.
Ungene har nå gått ut i ferie, og mor må da holde fortet når de tar seg tiden til å komme innom for en skive eller ønsker en is i varmen (les: 11 grader og regn).
Heldigvis har minste snuppa barnehagen å til slik at hun ikke kjeder seg her hjemme med meg. 
Så da har jeg endelig fått hengt opp di etterlengta sommerfuglene på rommet på bølla. Etter tips fra Gro fant jeg de heldigvis på www.etzy.com. 
Bestilte hot pink til kjøkkenet og gule til bølla, men syntes de var lilla og gule, så hun fikk en god mix på rommet sitt.
Er skita fornøyd med de, så her skal dere få se:




Disse kan kjøpes i mange forskjellige farger til en super pris her:

http://www.etsy.com/listing/75553596/butterflies-take-flight-3d-wall-decor?ref=sr_gallery_12&ga_ref=auto&ga_search_query=butterfly+wall+art&ga_search_type=handmade&ga_facet=handmade



Så er det bare å hive seg rundt!!!
Ser ut til at jeg må bestille engang til, og da finne en farge som passer inn i kjøkkenet...vi får se, vi får se!


I går var det jo St.hans, og været var jo ikke akkurat sprudlende, men jeg tok nå med meg ungene ned på Volsdalsberga for å se på bålet. Og for å skravle litt med kjentfolk.
Så etter å ha lagt en diskre, men flott, makeup, så gjorde jeg min entre i duskregnet. Føler egentlig at jeg burde vært forunt en plass under hos noen av de som hadde vært smarte nok til å ta med parasoller og klappstoler, men tok det med et smil og koste meg i mengden!!!!
Og her kom det frem igjen: når barna koser seg så koser mor seg ihvertfall!!
Så det var en bra St.hans syntes nå jeg. Med eller uten sol, med eller uten grillmat, med eller uten parasoll og klappstol, med eller uten min vakre ektemann (som var så heldig å være i Kristiansund å spille fotballkamp).
Legger ved et bilde fra St.hans til dere også da (føler jeg har blitt ei ekte skrytepave ):










God helg alle sammen!!!!











1 kommentar:

  1. St hans er herlig men også et klart tegn på at sola snur og dagene blir kortere. Heldigvis er der bare snakk om et minutt eller to de første ukene. Vi må nyte sommeren med alt hva den bringer av vær, vind, ferie, besøk, bading, is og ikke minst utekos.

    SvarSlett