tirsdag 21. juni 2011

bRyLLupsDag

3 års bryllupsdag i dag.  Dvs Lærbryllup for dere som ikke
 er inne i det.
Har vært tre sprudlende år, og håper på en super fortsettelse.
Jeg er jo av den arten som elsker jubileum av alle typer selvom jeg later som jeg er ganske laidback til det.
Og det er jo kjekt å bli gjort litt stas på da.
Og hva er vel bedre enn å feire kjærleiken!!!!!
Så med ekte glede og optimisme føyk jeg ut og gikk til innkjøp av en  ny parasoll til verandaen. I den macho og flotte fargen sort!!
Vet jo at min vakre ektemann elsker varme, men liker ikke solen!
Så nå kan han nyte late dager på verandaen under en ultra fin parasoll!!! Og hvis han er heldig vil jeg smyge meg inn i armkroken hans.
Der kan vi ligge å nyte synet av de flotte Peonene jeg fikk med han.
JEG ELSKER PEONER.....OG JEG ELSKER TROND...

LET THE LOVE FLOW!!!!!




1 kommentar:

  1. Oi, så fine da! Du er så flott Cecilie! Har alltid syntes det fra jeg var lita.Slike wallstickers har dem på søstrene grene også. Kjøpte noen drit kule ugler for 25 kroner. Elsker dem. :)

    Blogg mer om hjemmet ditt da. Og last opp litt større bilder.

    Jeg var på salg på ACNE i dag. Herregud og mye fint. 40% på hele jævla acne. :P Skjekk ut kjolen

    SvarSlett