onsdag 1. juni 2011

Litt Om liTT

Solen titter søren meg frem sånn pitte litt og jeg blir helt ør av sommer følelse. Håper den holder seg der for jeg trenger den. 
Vi har nemlig bestemt at pynte ønsket seg lekehytte til 2 års dagen sin i oktober (viktig å være tidlig ute). Og det var både besteforeldre og tanter og onkler med på, så da fikk vi kjøpt oss et ultra kult et hos Maxbo som heter Linda.

slik ser det ut bortsett fra at vårt blir hvitt med gule dører og karmer.

Det er satt opp og grunnet, men det var dit og ikke lenger. For da satt regnet inn for fullt, og har holdt det gående helt til nå.
Så hvis det holder seg litt vekk noen dager nå, så blir det malings og ordnings. Står ikke akkurat på fritidsaktiviteter...
Viktig å få det i stand slik at vi får litt xtra plass.
Kan jo fort bli ett fristed for både meg og han Trond.
Så xtra seng blir nok første pri. 
Har jo walkie talkier hvis det skulle være noe. 
Så det kan jo bli regne hytteturen for oss bytryner det.
Nå har vi med andre ord begynt å svare ja hvis noen spør om vi har hytte. Viktig å få med alt. 
Regner jo med at når den har blitt stæsja og innredet (lurer på om det går ann å få innlagt vann og strøm altså), så må vi få taksert den. Vil nok bli solid bra tenker jeg.
Har bestemt at den skal ha navnet Pyntebu....men er redd at om noen år vil det nok fort bli Klinebu.
Ja, ja, hytte på "fjellet" er uansett et must syntes jeg for alle med respekt for seg selv....

Når det nå er sagt og skrytt om, så sitrer jeg etter å komme meg på Hangover 2.


Sjelden jeg er gira på å komme meg på kino, men denne gjør noe med meg. Føler allerede at jeg sitter å humrer litt for meg selv, for jeg regner med at jeg kommer til å le masse. Og jeg ler altfor lite har jeg funnet ut. Så en real latterkrampe hadde gjort susen!!!

For dere som har lest her før vet jo at jeg har blitt ei klubb-kjerring, og i dag er det søren meg klubb igjen.
Turen går til Camilla, og jeg er spent på hva vi får servert.
For så mye har jeg funnet ut, at maten er jo halve klubben!!!
Sist gang hos Trine fikk vi ost og kjeks, og det var så nyyyyyyydelig at jeg spiste uten hemninger. Nesten så jeg ikke fikk prata så mye som vanlig..
Det kan fort skje i dag også... (så kan hende jeg må legge inne en xtra treningsøkt i morgen)
Gleder meg ihvertfall... 

For dere kvinner (og menn) som ikke har funnet det ut enda, så er det nå mulig å bestille fra ZARA på nettet.
For en lykke ( og ulykke for lommeboka)....
Så nå er det bare å freshe dere opp uten å måtte reise helt ned til Oslo ( for dere som bor avsides som meg)..

Og til slutt: Geir Hansen har en fantastisk blogg om livet i Spania.
På den har han sett sitt snitt til å kommentere Lia (meg altså) og bloggen min. Kan hende jeg er litt kort, men jeg tolket det positivt jeg....
Uansett, det har vist seg at han Geir faktisk er en morsom mann (til x-fotball trener å være), så jeg anbefaler å lese den.

Da kan jeg slå meg selv på brystet, for nå har jeg skrevet noen velvalgte ord, fått skrytt litt av hytta mi (okay, pynte sin) og gjort en god gjerning (reklamert for Geir).
Det er flott å være sånt et godt menneske!!!!



nyt solen..........






1 kommentar:

  1. hallo! :)
    kom du deg av gårde på Hangover2?
    den gleder jeg meg til å se
    vi har den klar på hjemmekinoen
    til en kveld vi ikke sovner før 11.. :)

    håper dere hadde ei fin ferieuke!
    beste hilsner fra
    Åpent hus

    SvarSlett