onsdag 29. juni 2011

dageNs Lia biLdE

ååååååå, du herlige sommer!!!
Det føles som en straff for et eller annet om dagen å bo her i Ålesund. Det er jo verdens tristeste sommervær.
Og så er jeg så heldig å ha gode venner som sender meg meldinger om det gode været di innehar: Oslo 26 grader, Ålesund 13 grader.
I love my friends...
Synes det er skikkelig kjipt for barna sin del også som har skoleferie.
Heldigvis lever de i troen på at sommeren har jo ikke begynt enda.
Så jeg har lovt å være med å kjøpe bikini til sommeren begynner...
Det var herlig å være barn også da!
Vi hadde ihvertfall flotte sommere (eller kanskje det var bare fordi jeg bodde i sydligere strøk!!!!).
Det er liksom som om alt var bedre før på en måte...
Så jeg har virkelig måtte leite for å finne lyspunkter på slike dager, men jeg fant et som jeg bare må dele med dere!!
Et ultra kult bilde som får meg til å smile og le, og ihvertfall ikke bry meg om at det pøser ned ute...



Selvom bengi "hater" butikker og bølla føler at hun aldri får en tights, så glemte de det en kort stund når de fikk på seg disse kule luene på Lindex. Angrer fortsatt på at jeg ikke kjøpte dem. 
Uansett, dette bilde bare digger jeg og skal strax få det opp på veggen i heimen (passer jo bra at luene er rosa da!).

Håper det får frem et lite smil hos dere også.....uansett vær!


1 kommentar:

  1. Flytt "hjemover"! Her er været/temperaturen bedre... Syden, vet du! (les: Frank)

    SvarSlett