onsdag 23. februar 2011

hOmePaaRtiEs rULer

Homeparties er, for mange, et negativ lada ord. Forbundet med å være litt harry. 
Sånn er det for meg også, så når jeg dro hjemmefra på tirsdag for å gå på et, så var det absolutt for det sosiale. Så når mannen i mitt liv spurte hva jeg skulle, svei jeg ut døren med følgende svar: " på homeparty, men slapp av jeg skal ikke bruke noen penger, kun være sosial".
Veldig gode hensikter fra denne fruen sin side, og de varte sånn ca til jeg kom inn døren og så kolleksjonen. Ja, ja....en liten ting kan vel ikke skade...
Så da slo godfølelsen inn (les: shopping følelsen) og digga at jeg var invitert.
Så selvom jeg fikk noen påminnelser fra svigermor om hvorfor jeg var der, så må jeg innrømme at jeg nå snart er lykkelig eier av en ultra kul t-shirt, en lue som rocker og hel bukse dress til snuppe-luppe-duppa på 1 år!!!!
Klærene kommer fra www.meandi.se/no, og det super mye fint der.
Her er noen av mine favoritter:



overall with turtle at back

just living v-tee mom

yogapants

geisha everywhere hat

geisha everywhere dress




singoalla tunic with one butterfly



Det som rocka xtra var at jeg vant lotteriet om et gavekort hos www.lillysstudio.no , så egentlig tjente jeg jo på å gå dit....eller...???


clf

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar