lørdag 19. februar 2011

rOOOOOOOOOOOsa



Jeg bare eeeeelsker ROSA...
Kan vel nesten kalles rosa-oman. Og det er ikke så mange begrensninger heller på en måte...er "altetende".
Er nok mange som ler litt av meg og som blir litt oppgitte når de kommer inn i huset mitt. For man får "rosa-valuta" for pengene der også.
Nok noen menn som synes synd på mannen min som må leve i det, men tror nok han er helt blind for farger generelt.
Hadde nesten fått trumfet gjennom å kalle siste dattera mi for Rosa, men da satt han ned foten. Ja, ja, man må kapitulere innimellom har jeg funnet ut. 
Så her er noen av mine rosa skatter i huset....


veske til mac´n fra appelstore... bursdagsgave fra søstra mi, mannen og favoritt Fie-snuppa mi

kunne nesten vært et selvportrett...hihi... men er nok en byste fra Rice

gunilla holm bilde "kupido" ... bryllupsgave


to fine fugler som bølla har laga på skolen...gull verdt...


lampe fra kartell

ultra bultra flower power klokke...

brødboks i gave fra venninner ...fra typhoon

the lovely couple i ramme fra ikea...


Electrolux støvsuger i gave fra søstra mi m/fam til bryllupet

det fineste rosa "tilbehøret" jeg fant...


yoga bok jeg fant i bokhylla....sikkert kjøpt pga fargen

tivoli radio i gave til bryllupet...kommer xtra fin lyd ut av den synes jeg

rosa kommode fra living vi fikk til bryllupet...loooove it


....og vi lever på en rosa drømmesky...
..........






www.ikea.com

www.rice.dk

http://gunillaholmplatou.blogspot.com

www.tivoliaudio.com

www.typhoonhousewares.com

www.kartell.it

www.living.no

www.eplehuset.no

www.electrolux.no

3 kommentarer:

  1. Her er rosa valuta,ja! Flotte ting i hus :))

    SvarSlett
  2. Rosa er en fantastisk farge!!!!! Hvem liker vel å måtte tørke seg med hvitt dopapir? Her i huset har vi rosa ekstra soft dopapir. Ikke noe rart jeg sitter på do i timesvis!

    SvarSlett
  3. Så fine fugler Søjle har laga!

    SvarSlett