mandag 7. februar 2011

yoga oppdatering


Ja, da blir det en rettmessig innføring av mine to gjennomførte yoga timer. 
Skal ikke gjøre det så innviklet, for det var så absolutt ikke det. Glemte kanskje å nevne at jeg gikk på ashtanga yoga for noen år siden, men brukte mest timene til å være finsete og ukonsentrert.
Så tenkte at ikke noe av det hadde festa seg, men den gang ei. 
 Fant fort ut at jeg var søren meg ikke noen dårlig "yogaer" altså.
Var rett og slett ganske over gjennomsnittet god...
Så endte timen med å spørre instruktøren om det var noen ledige plasser på videregående kurset, for jeg synes det var litt for rolig.
Sa det ikke på en overlegen, jeg er for god for disse timene holdning, men med en selvinnsikt og rak rygg holdning. 
Får se får se....
Når det kommer til alle forbredelsene til denne yogaen, så falt hver og en av dem i grus.
For ble bare en urgammel treningsbukse som henger i rumpa og har massive knær, rosa overdel som ikke akkurat skjuler at jeg ikke har trent på en stund, dårlig hårdag, et par xtra kviser for dagen, sliten sminke, snørrete og solid luft i magen.
Instruktøren så selfølgelig smashing ut, og hadde utstyret som sto i stil.....(og var super flink i tillegg)
Så "image is everything" var ikke helt på sin plass for min del nei.
Ser ut til at jeg bare må sjekke ut nettet for riktig tilbehør før neste time...
Lover å vise meg fra min beste side til neste gang.... (håper jeg)..

clf

2 kommentarer:

  1. Hei:) ang brødet så er det lite luft for å si det sånn! knall godt oh kun 3 karbohydrater pr 100g:))))

    SvarSlett
  2. ps har lagt deg til bloggelista mi, så kan jeg se opdateringene:))

    SvarSlett